Otwarty segregator w biurze rachunkowym

Biuro rachunkowe – CEFIX Siedlce

Obsługa kadrowo-płacowa – Współpraca

Współpracę zaczynamy od podpisania umowy o świadczenie usług z zakresu czynności wykonywanych przez biuro. Obowiązki naszych Klientów wynikające z umowy to przekazanie w ustalonych terminach kompletnych dokumentów związanych z wykonywaniem przez nich operacji gospodarczych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Wszystkie dalsze czynności należą do obowiązków naszego biura. Sprawdzamy dokumenty pod względem formalno – rachunkowym, ewidencjonujemy je w odpowiednich urządzeniach (księgi handlowe, księga przychodów i rozchodów, ewidencja ryczałtowa, rejestry sprzedaży i zakupu VAT, ewidencja środków trwałych itd.)

W oparciu o ewidencję dokumentów sporządzamy wszystkie obowiązujące deklaracje, sprawozdania i inne niezbędne Klientom zestawienia liczbowe.

Oszczędzamy czas naszych Klientów. Reprezentujemy ich w odpowiednich Urzędach. Świadczymy usługi związane z obsługą bankową.

Prowadzimy pełną obsługę kadrowo – płacową. Sporządzamy umowy o pracę, prowadzimy teczki akt osobowych, sporządzamy listy płac. Zajmujemy się także obsługą ZUS. Dokonujemy zgłoszeń do ubezpieczeń zarówno pracowników, jak i ich właścicieli. Sporządzamy i przekazujemy odpowiednie deklaracje z zakresu ZUS.

Aktywnie uczestniczymy podczas kontroli działalności naszych Klientów przez różne instytucje.

Prowadzimy audyty sprawozdań finansowych po zawarciu stosownej umowy. W czasie audytu służymy naszą radą i doświadczeniem w udoskonalaniu ksiąg rachunkowych i ewidencji wymaganej przy korzystaniu ze środków UE.

Przeprowadzamy także audyty podatkowe oraz audyty poszczególnych pozycji sprawozdań finansowych.

Podejmujemy się wyprowadzania zaległości dotyczących ewidencji poprzednich okresów sprawozdawczych.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.